Sommerferie dagbog - part 1

Sommerferie dagbog – part 2

Torsdag fortsatte hjemme dels på altanen, og dels nede i gården med cykeltur og cykelvaskning. Da farmand kom hjem spiste vi, inden den stod på aftentur til stranden. Svært at få billeder af manden og ældstemusen, da de hele tiden var ovre i den dybe ende 😂

Da vi kom hjem kl 20.45 var der badetid og afslapning.

Fredag

STRANDHYGGE!!! Milla kom ind til os kl 10 og vi tog ned og var på stranden hele dagen med ungerne… vi kom hjem ved 15.30 tiden. Mægtig hyggeligt dag med vandplaskeri, is og hygge. 😘❤

Senere lavede jeg lavede hjemmelavet pizza.. og så blev der danset Max løs i stuen og leget med lego på altanen..og vi slappede af med en lille gåtur og aftenputte med tegnefilm.

Samtidig er der også blevet pakket så småt til campingturen. Man skal godt nok huske en masse…

• Telte, luftmadrasser, lagner
  • Alle mulog praktiske ting (viskestykker, sække, gaffatape, tørresnor osv)
  • Spil og tegneting
  • Tøj til alt slags vejr
  • Campingbord, service, tæpper osv…

Er sikker på, at det bliver en rigtig dejlig tur.  ❤❤

I morgen skal der pakkes færdigt. Og mon ikke der bliver plads til en cykeltur eller 2? Elissa har især brug for ikke bare at sidde haha  så de små hyggeture udenfor er tid der er godt givet ud 😘 og Manja elsker også når vi lige bliver luftet lidt – selv efter de 5 timer på stranden idag haha 😎 ELSKER ferie! ❤❤