Børnefødselsdagen - Update på hygge i det fri

From Copenhagen to Feddet – camping

Lørdag eftermiddag spurgte Bjarne, Kenneys firmapartner, om ikke vi kom op til dem på Feddet søndag hvor de havde slået stort telt op – dem, er Bjarne, hans kone Tina og deres 2 unger, Filippa på 9 og Felix på 3. Og jo da, afsted ned os. Så lørdag aften stod vi og lavede mad;
-Kyllingesalat med pasta, kylling og karry/senneps dressing
– små lækre sandwich lavede på billige baguettes der blev delt i 4, smurt med sennep, Mayo, salat og så hamburgerryg, corizo og og en anden pølse. Og så med Leverpostej og bacon til ungerne.
– nakkefileter til grillen
– bacon til grillen og
-pølsehorn og grønt.

Afsted
Søndag morgen kl 10:30 var vi afsted mod Feddet som ligger i nærheden af Præstø.. Samme vej sådan cirka.
Hyggeligt tur, D.E.R.U.D.A.F.

Da vi kom derop havde det lige regnet men det lid vi os ikke slå ud af, og nu var det jo klaret op såååå.. Hva faen!

Ned til stranden hvor alle, på nær mor her som ikke er så glad for det der med iskold vand, tog en dukkert.

Så gik vi tilbage hvor alle ungerne lige tog et varmt bad – deluxe style
For yngste

og spiste frokost og ungerne løb rundt og legede.

Kl 16 tid vi en tur i svømmehallen.. Mor her havde insisteret på at hun ik sku i vandet så havde ikke taget badetøj med (dumt)! For vikle er e ha hoppet rundt med ungerne og de andre… Men soppede istedet 🙂

Efter næsten 2 timer ville vi tilbage – alle trætte af svømmehals Larm og sultne var vi også.. Ungerne spottede 4 personers cykler og de 2 store piger syntes da at de skulle cykle de 2 små retur til lejeren – mændene gik tilbage til lejeren og tændte op i grillen mens vi ventede på at der blev en ledig vi kunne leje.. Efter 20 minutter, kolde drikke og lidt slik var vi på vej- mændene kørte tilbage med den

Resten af dagen/aftenen gik med leg på legeplads, AFSLAPNING i græsset, vin, øl og en masse god mad og gode grin

Ved 22 tiden fandt ungerne til ro i hver deres kabine

Vi puttede os ind til vores unger ved midnatstid .. Planen var egentlig at vi skulle tage hjem om aftenen men vi hyggede virkelig meget så vi blev.

I morges stod den på en tur på stranden hvor ungerne kenney og Tina tog en morgen dukkert efter morgenmaden som var brød grillet på grillen og så et bad inden vi pakkede bilen og kørte hjem ad.

Om Feddet
FANTASTISK sted og vil klart anbefale det!!! Virkelig afslappende hvis man vælger at lægge sig lidt længere ind og væk fra alt der hedder information.

Man kan selv have telt med/campingvogn eller leje en lækker hytte eller luksus campingvogn. Der er de lækreste bade/toilet faciliteter tilknyttet pladserne og lige meget hvornår du kommer er der lækkert og rent. Der er fælles køkken hvor man kan lave mad hvis man ikke gider grille og et køleskab (lille) man kan leje.

Priserne svinger lidt fra sæson til sæson men dem vi besøgte havde lejet den 2 overnatninger -for 2 voksne 2 børn i. 12, køleskab, parkering campingpas var de kommet af med 1300 kr.

Det er absolut ikke sidste gang vi skal dertil!