Min dejlige mand..

Vi skal rejse… opdate: nu med rigtigt link

…. Ja vi skal så.. uden børn! Vi har forelsket os i et lækkert, børnefrit, hotel på Gran Canaria i Player del Inglés .. såååå lækkert 4+ stjernet hotel .. 8 dage med mad på fly, transport til/fra hotel, værelse med udgang lige til poolen, morgenmad alle dagene 11.400 kr. for 2.

Kan kun få lov at kopiere det ene billede på forsiden –

men her er linket til dem der er interesseret.

Vi glæder os meget og farmor og moster deler dagene med pigerne mellem sig, det bliver jo kun få timer om dagen kan man sige, de er jo i børnehave/vuggestue (Der er dog helligdage 17. 18. maj men Nana er i skole på det tidspunkt så får tøserne bare et par fridage 🙂 Vi regner med at tage af sted d. 15. maj nemlig.

Det bliver SÅÅÅÅ godt! Og så skal der trænes lår og mavse hard core hvis jeg skal stå knivskarpt i bi-kini om 6 måneder!

Det er et hotel hvor børn under 16 år ikke er velkomne hihi vi skal have ren afslapning med massage og hele mollevitten.. og så kan vi efter ferien komme hjem med ny energi og dernæst planlægge sommerferie som står på ture til diverse legelande osv.

Weekenden

Lørdagen blev primært brugt på at forberede aftenens middag – men der var også tid til lige at blive luftet 30 minutter – Kenney og pigerne var en halv times tid før taget over på skaterbanen ved Café Castro med Manjas løbehjul (som nok er den bedste gave hun nogensinde har fået – har aldrig set hende bruge noget så meget) – jeg sluttede mig til dem da jeg havde været i Fakta og købe småting og forbi Meyers bager og købe flute.. Elissa var også helt vil med løbehjulet og nød da Kenney kørte hende rundt..

Så blev det “til middag hos mig” tid

– og det gik rigtig godt! Det var dejligt at se at tøserne satte pris på maden – havde sørme også lagt mange timer i forberedelse osv.. men maden, det blev som jeg ville have det så det var rigtig dejligt! Kenney og pigerne var på besøg hos farmor hvor farmand lavede dejlig kylling i karry til dem og efter maden blev der gået en laaang aftentur hvor Elissa faldt i søvn. Manja faldt så i søvn i metroen på vej hjem… Da de kom hjem smuttede pigerne videre i byen, vi puttede pigerne og lagde os og så tv efter jeg lige havde fået vasket op og gjort det pænt igen ..

I går fik vi handlet ryddet op og vasket tøj og efter vores aftensmad gik vi en dejlig kold aftentur inden tøserne blev puttet kl 20..

I dag skal min skattermus arbejde 🙂 og pigerne og jeg skal op og spise hos min farmand, vi skal have koteletter i fad med tomatsovs og hjemmelavet pomfritter til! MUMS!

I morgen står den på gymnastik med Manja musen – ….

Ihhh må også fortælle igen igen hvor meget jeg bare ELSKER vores piger! Da Kenney og ungerne kom hjem i lørdags og jeg gik ud og tog imod Manja -som var en snegl på vej op ad trapperne- fik jeg sådan helt kildren i maven – ÅH hvor var det skønt at give hende en krammer!

Eller i går da jeg kom op efter at have været væk 5 minutter (var nede med vasketøj) hvor Elissa med åbne arme kom løbende og gav mor en krammer!

I går tog mig og Manja et bad sammen og så sagde hun ”Mor sæt dig på hug og vend dig om så massere jeg dine skuldre” hahaha så fik mor sgu lige massage med afsluttende nusning – ELSKER de piger!

Onsdag kommer min søster til mad, torsdag satser vi på Kenney er færdig med at arbejde så vi kan få nogle timer sammen , evt, en lille aftentur- fredag skal jeg på kursus i lovskrivning og fredag står den på familiehyggenygge med Disney Sjov og pandekager med is!

I weekenden skal vi slappe af – der skal løbes og trænes og hygges med pigerne.

Jul

Så går vi snart julefrokosttiden i møde… ikke at der er så meget af det i år. Kenney skal til firmafrokost lørdag d. 3. jeg havde tænkt mig at jeg så ville lave hjemmelavet sushi med Manja .. hihi.. d. 7. står den på ”til middag hos” Sarah d. 16. OG 17. skal jeg til julefrokost – fredag på arbejdet og lørdag sammen med Kenney og de andre par.

Min mor:

På lørdag er det 3 år siden hun døde – må sige at den sidste måned har været meget fyldt med minder og frustrationer.. der har ikke været meget der skulle til at slå mig ud så når der så har været noget har det måske også været ekstra slemt eller jeg har taget det ekstra meget til mig..

Tænk det allerede er 3 år siden! Nogle dage føles det ”som 3 år” andre dage føles det som i går…

Det sgu ik fair hmm…

Nå , men god uge alle sammen.